zondag 10 februari 2013

2 jaar

Vrijdag vierden we de verjaardag van Isa. Ik maakte een paddenstoelentaart, aangezien ze dagen "op een grote paddenstoel" loopt te zingen.


Het was een leuke dag, vooral omdat ze zelf erg enthousiast was bij ieder cadeautje; "ooohhh, mooi!!"

En vanochtend besefte ik ineens dat ze nu een echte grote meid is. Terwijl ik nog even in de slaapkamer was mocht Isa alleen naar de woonkamer. Gezellig kletsend hoorde ik haar bezig. Een paar minuten later kwam ik en lag er een leeg merci papiertje naast haar op de bank; "mmm chocola, lekker!" --kleine meisjes .... --

Fijne zondag!

3 opmerkingen:

  1. Oh wat schattig! Die taart is heel erg leuk geworden zeg!
    Alsnog van harte gefeliciteerd!
    ps; toevallig zijn wij vandaag op verjaardagsvisite geweest bij ons 2 jarig neefje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!