zaterdag 21 mei 2011

Bloggen

Tijdens mijn zwangerschapsverlof heb ik  uren, dagen, weken, wat zeg ik? Maanden lang de tijd gehad om me goed voor te bereiden op ons beebje. Wat begon bij Prenatal en eindigde bij Mme Zsazsa. Uren, dagen, weken, maanden heb ik zitten lezen, lezen, lezen... heerlijk. Iedere keer weer dacht ik: Oh leuk, dat wil ik ook!! Haaknaalden werden uit de kast gehaald, breinaalden gekocht en een naaimachine had ik ook zo gevonden. Een oude Vendomatic van mijn omaatje stond te verstoffen in de kelder. Mijn eerste projectjes heb ik inmiddels volbracht, met veel hulp van (schoon)moeders. Verre van perfect, maar wel trots! Dat moet vastgelegd worden.

En zo..... gebeurde het dat ik, Zillie, op deze zaterdag, 21 mei 2011, mijn blog opende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter laat!