donderdag 28 juli 2011

BFF

In november organiseerde mijn BFF een babyshower voor me. Op een zondag werd ik verrast door een groep vriendinnen en een versierd huis. Overal waren pinguins; pinguin ballonnen, pinguin cupcakes, pinguin dropjes, een pinguin pinata, alles was in pinguinstijl. Het was een superleuke middag met veel opdrachten, gezelligheid, en wat een kado's! Pinguinboeken, pinguinknuffels, pinguinkalenders, pinguinspeelgoed, jeetje, wat bestaat er veel van pinguins. Sinds die tijd ben ik ook gefocust op pinguins, ik stuur pinguin kaarten, koop pinguin kadootjes, heerlijk, zo'n fijne herinnering!
BFF vierde haar verjaardagsfeestje zaterdag, en dus kon een pinguin niet uit blijven. Met twee andere vriendinnen schilderden we theelichtjes, en namens de beeb een pinguin.


 Ook vulde ik een koekpot, gewoon, omdat ik het echt een kadootje voor haar vond. Het idee komt van hier, maar ik zag het ook hier.



En nu maar hopen dat ze lekker worden!


1 opmerking:

Leuk dat je een reactie achter laat!