dinsdag 17 april 2012

thuis

Tijdens de verbouwing hebben we alle muren laten stucen. Deze zijn nu supermooi. Zo mooi, dat we er bijna niet in durven boren. Masking tape is daarvoor een goede oplossing, door het hele huis hangen kaartjes, briefjes, posters met making tape aan de muur. Helaas is de tape niet sterk genoeg voor een plankje. Dus namen wij van het weekend het heldhaftige besluit in onze mooie muur te boren.


En wat ben ik blij! Wat een plankje al niet voor gezelligheid kan zorgen! Heerlijk, buiten bereik voor grijpgrage handjes van een schattig meisje wat hier rondschuift op haar billen. Mijn spulletjes verhuizen iedere keer een treetje hoger. Hier kan ze voorlopig niet bij, dus hoef ik niet te vrezen als ik even het hoekje om ben. 

Ik geniet......


Van de gekleurde bloemetjes, en van mijn mooie spulletjes....


En nu nog een jaartje wachten, dan kan ze de zsazsa rokjes aan! 

5 opmerkingen:

  1. Ha Zillie, leuk je comments op mijn blog :)
    Ik heb nu even geen tijd (er moet ook geslapen worden) om je blog te lezen maar ik kom snel terug. Aan deze foto zie ik idd al overeenkomsten! Het rokjesboek van mme zsazsa wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie muur heeft toch ook een mooie plank nodig? Zo zie je maar weer dat het een goede beslissing is geweest want wat heb je het mooi gestyled. De frisse kleuren en oh, de ranonkels... superfijn!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal, gaaf die felle kleuren in combinatie met wit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke mooi geworden, je spulletjes komen zo helemaal goed uit, top :-)
    Genieten.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!