vrijdag 24 augustus 2012

gewoon mooi

Het was even stil op mijn blog. De follow button op mijn blog deed het niet en ik was druk met andere dingen. Gelukkig is het nu gemaakt, ben ik helemaal uitgerust en heb ik genoeg inspiratie!

Nog wat foto's van de vakantie, omdat we ondanks de regen toch twee fijne weken hebben gehad. Kijk eens wat een mooie kleuren, de strandhuisjes.



Ook kochten we op de nachtmarkt kersen, mooi!! En lekker natuurlijk.



Een zonnetje was fijn geweest maar we genoten nu ook wel aan het strand.


Weer of geen weer, vakantiefoto's kijken geeft toch altijd een prettig gevoel.

Fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes en die strandhuisjes, LEUK :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oww maar zijn nog eens mooie strandhuisjes en heerlijke kersen! Leuk dat je een berichtje achterliet op mijn post over onze te openen webshop. Thanks en een fijne nieuwe week! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!